Sunday, 24 April 2011

sakit perot !!!!

Adoi !! Adoi !! Adoi !!
hari ni dah berapa kali ulang alik pi tandas..
memang tak terkira rasa.
Sampai tak tahu nak buang apa lagi. 
Memang serba tak kenala lau kena cirit birit ni.
Apa punca nya memang tak tau.
Makan ok je, takdela makan apa-apa yang expired ke ape.
Kalau cirit birit ni memang macam …huhh


Last2,tpaksa amik MC sbb x pi keja....hmm


Saturday, 23 April 2011

Bosan...bosan..bosan...

Minggu yg mmbosankan....
tpksa hbiskan minggu ni dgn wktu bkerja....
nway, ilang jgk rasa penat bila dpt lepak dgn kwan2 pd mlm minggu
(Muiez,Peggie Aishah,Ikmal n Man)...thnx u all
ps: serak2 dh suara ni..xlarat nk mnyumbngkn lagu di Brem Mall, Kepong mlm td...:)=






Muiez, Peggie Aishah & Me...
10 - 12 mlm,Brem Mall,Kepong,KL.
Layan.....







Gandingan suara yg mantap nieee....
pergh...








Ikmal & Pasangan....:)=






habis jer sesi karaoke, terus jer mkn2 smbil layan bola.....
GO CHELSEA !!!!!! haha...
3 - 0 tuu.......





wallawehh....
Lampard lahh....

Thursday, 21 April 2011

Cerita di sebalik gambar......

Bila bukak semula folder2 gmbr kt PC nie...
Tertengok pulak byk gmbar2 lama...
kenangan betol lah....

nampak sikit 'blurr' lah...
anyway klau xsilap,ni gmbar masa 'form 4'..
masa nie, terlibat dlm prbarisan kawad snjata smpena
smbutan kemerdekaan peringkat daerah...


bosan time lah nie.......
Dari kiri: Aimen,aku..kimie..ammar
Aimen : dh jadi ckgu kt Melaka...
aku : ????
Kimie: keje di Bank Rakyat kt Puchong,Selangor
Ammar: keje di Hospital Sg.Buloh..


Putera & Puteri....
Baru lepas 'Rehearseal' kt Stadium darul Makmur,Kuantan....
klu xsilap utk show sempena Pesta makanan & Buah-Buahan..
ps : live kt tv lg msa tuu...huhu


Rakan2 sekelas...
kumbang nya xramai msa nie...rmai pndah ke kelas sebelah...
huhu..
 
 
 













Tahniah !! tahniah !! tahniah !!

KEJOHANAN BOLA BALING 
MSS SELANGOR 2011

Tarikh    : 20 - 21 April 2011 (selasa & Rabu)
Tempat  : SMJK Yoke Kuan, Sekinchan,Sabak Bernam,Selangor.

Alhamdulillah selesai semuanya......

Firstly , tahniah buat semua kontinjen 'Hanball' Kuala Langat....
Walaupun prestasi sedikit mnurun brbanding tahun2 yg lepas, tapi korg masih yg terbaik.... Jgn nk sedih2 k walaupun cuma dpt naib Johan P18 utk tahun ni....Tahun depan, kita rampas semula JOHAN yang kita dpt pd tahun 2009 & 2010 ok.......

Untuk team laki...cuba lgi tahun dpn jugak k....jdikan thun ni sbgai pengajaran.....






Tuesday, 19 April 2011

Ceciter..ceciter........

Wah !!! wah !!! Wah !!!

My new blog dah muncul kembali niee....
Ntah kenapa pulak rasa mau aktif smula blog ni setelah lama ditinggalkan...huhu...
Ape2 pon, baguslah jugak...ilang larr jugak feel bosan tiap2 hari bila asyik duk kt umh jer kan?